در هنگام انتخاب یک عطر به جز سلیقه شخصی شما چیزهای دیگری نیز هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. یکی از آن‌ها تغییر فصول است.

در عطرهای مورد علاقه خود دنبال دو گزینه باشید یکی برای فصل‌های سرد و دیگری برای فصل های گرم سال.
عطر مناسب برای فصل های سرد عطر های با رایحه گرم می باشد.

1-عطر مردانه انکر نویر لالیک بلک Encre Noire

خرید عطر لالیک بلک

عطر مردانه Encre Noire، عطری از برند لالیک است.

این عطر در سال 2006 به بازار معرفی شد و طرفداران آن این عطر را با رایحه چوب سوخته شناختند.
.
لالیک مشکی، عطری با رایحه ای گرم و ماندگار محصول سال 2006 از شرکت Lalique است.

این عطر با دسته بویی چوبی عطری می باشد که در بوی اولیه درخت سرو، در بوی ثانویه خس خس و در بوی پایه مشک و چوب کشمیر است.

این عطر خوشبو هم اکنون با رایحه ای خاص که به مرور زمان خوشبوتر هم می شود

و از ماندگاری کم نظیری برخوردار می باشد
شما می توانید با خرید عطر مردانه لالیک مردانه از خدمات خوب فروشگاه پایان اکسیژن برخوردار شده و از خرید عطر خود لذت ببرید.

فروشگاه اکسیژن پایان خرید عطر لالیک بلک را برای فصل پاییز و زمستان پیشنهاد می کند.

این عطر یکی از عطرهای معروف و ماندگار برند معتبر لالیک است.

از دیگر عطرهای مردانه که در نت میانی خود دارای رایحه خس خس می باشد، عطر مون بلان اکسپلورر است.

از عطرهای برند لالیک می توان به عطر لالیک آمیتیس، عطر لالیک لامور و عطر لالیک لی پارفیوم نام برد


2-
ادوپرفیوم بلک اوپیوم (Yves Saint Laurent Black Opium EDP)

خرید عطر ایوسن لورن بلک اوپیوم

ایوسن لورن، این بار با خلق بلک اوپیوم، گامی نو در ایجاد رایحه‌ای معکوس و متفاوت توسط برداشته است. این ادوپرفیوم گرم، شیرین و جذاب زنانه که رایحه‌ای بسیار محرک برای آقایان دارد، در سال ۲۰۱۴ توسط برند فرانسوی عطر Yves Saint Laurent به بازار معرفی و عرضه شد.
 
طراح این عطر اغواگر و شرقی تند، کسی نیست جز عطرساز معروفی به نام ناتالی لارسن (Nathalie Lorson) که با طراحی رایحه عطر مردانه لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noir) به شهرت رسید. البته برای ساخت این عطر فوق‌العاده جذاب و زنانه عطرسازان دیگری همچون الیور کرسپ (Olivier Cresp)، ماریه سالامگنه (Marie Salamagne) و هونوراین بلنک (Honorine Blanc) با ناتالی لارسن همکاری کرده‌اند.
 
در ساختار رایحه این عطر گرم و شیرین، بوی خوش کارامل و وانیل با رایحه شیرین و سوخته عسلی وانیلی در نت اولیه بسیار پررنگ به مشام می‌رسند و این در حالی است که عطر گل‌ها در رایحه پایانی ظهور عطر ظهور پیدا می‌کند. البته براساس استانداردهای رایج در عطرسازی کلاسیک رایحه روغن گل‌ها باید در نت میانی خودنمایی کند، اما در بلک اوپیوم این روایح در نت پایانی ظهور پیدا می‌کنند و همین موضوع، کاملا خلاف قوانین عطرسازی کلاسیک و کلیشه‌های مرتبط به آن است.
 
بنابراین ایوسن لورن با معرفی این ادوپرفیوم زنانه به خلقی نو پرداخته و پا را از کلیشه‌ها و هنجارها فراتر گذاشته است. در نتیجه این امر، مدل تبلیغاتی انتخابی این برند برای عطر Black Opium نیز باید بیانگر چنین ساختار نوگرایانه و غیر کلیشه‌ای باشد.
 
اگر با دقت در تصاویر ‏تبلیغاتی عطر نگاه کنید، متوجه می‌شوید، که مدل انتخابی ایوسن لورن برای بلک اوپیوم، دختری جوان و که تداعی‌گر شخصیت‌های سبک راک در موسیقی است. از آنجایی که همواره میان سبک راک و رنگ مشکی پیوندی بسیار قوی برقرار بوده است، بنابراین این مدل، دختری با موهای سیخ سیخ است که به رنگ مشکی تمایل دارد. 
 
از روی عکس و ژست چهره تبلیغاتی این عطر می‌توان فهمید که این دختر، کمی لجباز، گستاخ و نافرمان است و خشونتی از نوع مردانه نیز تا حدودی در وجود او دیده می‌شود. این دختر کفش‌های پاشنه بلند خود را به پا می کند و برخلاف اغلب زنان، نیمه شب‌ها از خانه خارج می‌شود و به محله‌های پایین می‌رود.
  
پس از اسپری کردن مقداری از عطر ایوسن لورن Black Opium بر روی پوست و محل نبض‌تان، به سرعت رایحه‌ای میوه‌ای و تند از ترکیب نت‌های دانه فلفل صورتی، گلابی و شکوفه پرتقال به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب تند و شیرین، شادی و هیجان فوق‌العاده‌ای را در وجود شما ایجاد خواهد کرد.
 
پس از مدتی، نت‌های میانی به آرامی جای نت‌های آغازین و اولیه را می‌گیرند. نت‌های میانی ترکیبی گرم‌تر و تلخ‌تر از نت‌های اولیه هستند و شامل نت‌های قهوه و گل یاسمن سفید تشکیل می‌شوند. این ترکیب دوگانه، طراوت و تمرکز را برای شما به ارمغان می‌آورد.
 
سرانجام رایحه تلخ قهوه کم‌کم در نت‌های پایانی هرم بویایی با وانیل در می‌آمیزد تا تمی تلخ و شیرین و سوخته را به رایحه عطر بلک اوپیوم القا کند. در نت پایانی که هنوز هم رایحه‌ای از یاس مانند طعمی شیرین و ضعیف در پس زمینه آن وجود دارد، ترکیب تند و ماندگاری از رایحه وانیل، چوب سدر و نعناع هندی احساس می‌شود و حسن ختامی خوب برای به اوج رساندن احساس جذابیت، اغواگری و خوشبختی عمیق در وجود شما خواهد بود.

3- ادوپرفیوم لاویسته بل له لانکوم (Lancome La Vie Est Belle L EDP)

خرید عطر لاویسته بل له لانکوم

La Vie Est Belle در زبان فرانسوی، معنای «زندگی زیباست» را دارد و بر این موضوع تاکید می‌کند، که از خوشی‌های کوچک زندگی نیز می‌توان لذت زیادی برد. کمپانی لوکس آرایشی و بهداشتی لانکوم در پاییز سال ۲۰۱۲، پس از سه سال کار تیمی، ادوپرفیوم زنانه لا ویسته بل له را معرفی و به بازار عرضه کرد.
 
سه عطرساز شناخته شده به نام‌های دومینیک روپیون (Dominique Ropion) ، اولیویر پولژ (Olivier Polge) و آن فلیپو (Anne Flipo) پس از تجربه طراحی ۵ هزار عطر، به فرمول خاص و ویژه عطر La Vie Est Belle L رسیدند. عطر لاویسته بل له لانکوم برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است و رایحه‌ای گرم و شیرین دارد. این ادوپرفیوم در گروه بویایی گل دار میوه‌ای غنی شده جای می‌گیرد. همچنین کیفیت، پخش بو و ماندگاری بی‌نظیری دارد.
 
این عطر بر پایه زیبایی، سادگی، طبیعی بودن، آزادی و شادی ساخته شده است و تعبیر لذت بخشی از زندگی را به شما القا می‌کند. ادوپرفیوم La Vie Est Belle L از برند لانکوم در سال ۲۰۱۲، به عنوان یکی از بهترین عطرهای شیرین و گرم در بین عطرهای تولید شده آن سال معرفی شد.
  
اگر این ادوپرفیوم از لانکوم را روی پوست بدن و در محل نبض یا لباس‌تان اسپری کنید، خیلی زود متوجه شیرینی ناشی از بوی گلابی و انگور فرنگی سیاه خواهید شد. این ترکیب میوه‌ای، به شما و کسانی که بوی La Vie Est Belle را حس می‌کنند، شادی و نشاط فراوانی انتقال می‌دهد. 
 
پس از مدتی، نت‌های اولیه این عطر، جای خود را به رایحه گل دار و با طراوت حاصل از گل‌های زنبق، یاسمن سفید و شکوفه‌ پرتقال می‌دهد. این ترکیب گل سه‌گانه، علاوه بر حفظ شیرینی نت‌های آغازین، آرامش و انرژی مثبت زیادی را به سوی شما می‌فرستد. 
 
با رسیدن به نت‌های پایانی این عطر، کم کم سر و کله‌ رایحه گیاهی و شیرینِ حاصل از ترکیبِ نعناع هندی، دانه‌ تونکا، وانیل و پرالین پیدا می‌شود. این مربع تند و شیرین، انرژی بالای La Vie Est Belle L را تا انتهای مدت اثرگذاری، بر روی پوست یا لباس شما، حفظ خواهد کرد.

4- ادوپرفیوم کنزو امور (Kenzo Amour EDP) 

خرید عطر کنزو امور

 Amour همان طور که از اسمش مشخص است، به زبان فرانسوی به معنای «عشق» است. در طراحی این ادوپرفیوم هم از معنای فرانسوی‌اش، به معنی عشقبازی در دنیای گرم و شیرین عشق و علاقه الهام گرفته شده است.
 
ادوپرفیوم Amour دارای رایحه‌ای گرم و شیرین است و در گروه بویایی شرقی وانیل قرار دارد. عطرسازانی به نام‌های دافنه بوگی (Daphne Bugey) و الیور کرسپ (Olivier Cresp)، این عطر را در سال ۲۰۰۶ طراحی و آن را به دنیای جذاب عطر و ادکلن زنانه معرفی کردند. به خاطر استقبال کم‌نظیری که از این عطر شگفت انگیز شد، از سال ۲۰۰۶  تا به امروز، این عطر زنانه در سه رنگ مختلف صورتیُ نارنجی و سفید ولی با رایحه یکسان وارد بازار شده است.
 
عطر زنانه امور از گروه عطرهایی است که به طرز عجیبی با روحیات یک زن آرام، عاطفی و عاشق سازگار است و انرژی مثبت شخصیت نرم و لطیف او را به معشوقه‌اش منتقل می‌کند. رایحه ملایم و لطیف کنزو شما را وارد باغی پُر از گل‌های یاس و شکوفه‌های بهشتی گیلاس می‌کند و به شما حسی سرشار از شادابی و طراوت می‌دهد.
  
با اسپری کردن این عطر بر روی پوست و محل نبض‌تان، در لحظات ابتدایی، رایحه‌ای گرم از ترکیب نت‌های برنج و چای را استشمام خواهید کرد. این ترکیب، احساس تازگی و طراوت فراوانی را در وجود شما بیدار می‌کند.

5- ادوپرفیوم شنل کوکو نویر (Chanel Coco Noir EDP)

خرید عطر شنل کوکو نویر

اولین محصول از فلنکرهای عطر کوکو شنل، با همین نام در سال ۱۹۸۴ با ترکیبی خارق العاده همه علاقمندان به عطر زنانه را شیفته خود کرد. در ادامه تولید این عطر سنگین و رسمی پرطرفدار، برند کوکو شنل در سال ۲۰۰۱ عطر ملایم‌تر و جوان پسندتر کوکو مادمازل نیز وارد بازار شد توانست خود را به عنوان یکی از بهترین عطر و ادکلن های زنانه جهان در سه سال پیاپی معرفی کند.
 
اما در اواخر تابستان سال ۲۰۱۲، عطر زنانه Chanel Coco Noir با گروه بویایی گل‌دار چوبی مشک‌دار به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. این عطر در اوایل روزهای تولید و معرفی توانست همه رکوردها و زحمات دیگر برندهای عطرسازی جهان را برای تولید یک عطر پرطرفدار خنثی کند و با قدرت تمام به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه جهان از سال ۲۰۱۲ تا به امروز جایگاه خود را حفظ کرد. این عطر در سال ۲۰۱۳ جایزه بهترین عطر زنانه آکادمی عطر ایتالیا را نیز از آنِ خود کرد.
 
رایحه گرم، شیرین و تلخ عطر زنانه Coco Noir Chanel for women توسط دو عطرساز معروف این برند یعنی کریستوفر شلدریک (Christopher Sheldrake) ژاک پولژ (Jacques Polge) خلق شد و در واقع ترکیبی از نسخه قدیمی و جدید ادوپرفیوم کوکو شنل بود. این عطر زنانه دلفریب به دلیل ماندگاری بسیار بالا، رایحه بسیار دلکش و لطافت خاصی که داشت، از روز معرفی تا به امروز همه زنان بالغ و کامل را که دستی در عطرشناسی داشتند، شیفته خود کرد. 
 
ژاک پولژ، طراح رایحه این عطر خاص و لوکس، درباره آن گفته است: «این عطر در ادامه ادوپرفیوم‌های زنانه کوکو و کوکو مادمازل است، زیرا این محصول ریشه در تاریخ دارد و تاریخ با نام برند عطر و ادکلن شنل در هم آمیخته شده است. من می‌خواهم این برند روز به روز قوی‌تر شود و همیشه حرفی برای گفتن داشته باشد. روحیه سازندگی و عدم تکرار در این برند هر روز بر طرفداران و علاقه مندان آن اضافه می‌کند و این خود خبر خوبیست برای ما، زیرا با این حس؛ در هر کجای دنیا که شما در آپارتمان خود نشسته باشید، می‌توانید طبع و ذات عطرهای شنل را حس کنید و با این طبع، خود را در کنار رودخانه ونیز احساس کنید.»
 
استفاده از این عطر زنانه حس خوب و منحصر به فردی را به مصرف کننده خود القا می‌کند و به خاطر ساختار سنگین و رسمی‌اش، برای استفاده توسط زنان میانسال و با تجربه مناسب‌تر است. کوکو نویر با رایحه گرم و تلخ خود برای خاطره ساختن در روزها و به خصوص شب‌های سرد و خنک در پاییز و زمستان، یا میهمانی‌های شبانه توصیه می‌شود.
  
با اولین اسپری از عطر زنانه Coco Noir بر روی پوست و محل نبض یا لباس‌تان، متوجه رایحه خوشی از مرکباتی شامل گریپ‌فروت، ترنج و پرتقال خواهید شد. این ترکیب سه گانه و مرکباتی، در شما و کسانی که این بو را استشمام می‌کنند، انرژی و نشاط فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. 
 
با گذشت زمانی قابل توجه، متوجه تغییر مسیر نت‌های اولیه به سوی نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها ترکیبی از بوی خوش گل‌های رز، گل نرگس، گل شمعدانی،‌ گل یاسمن سفید و هلو تشکیل شده‌اند. رایحه این گل‌های شیرین، علاوه بر طراوت و شادی، انرژی مثبت فراوانی را نیز به شما منتقل می‌کند. 
 
در ادامه و با گذشت زمان متوجه جانشینی نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب دانه‌ تونکا، نعناع هندی، چوب صندل، وانیل، مشک و صمغ کندر، صمغ بنزوئین و چوب میخک خواهید شد. این ترکیب هشت ضلعیِ تند و شیرین، آرامش و اعتماد به نفس هر چه بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 
پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. رایحه نت‌های میانی، ترکیبی گل دار و دل‌انگیز از کنار هم قرار گرفتنِ نت‌های گل ارغوان، گل یاس و شکوفه خوش رنگ گیلاس هستند. با استشمام بوی این نت‌ها انرژی‌های مثبت و احساساتی سرشار از آرامش و شادابی به سمت شما سرازیر می‌شود. 
 
در ادامه، نت‌های پایانی و میانی جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند. نت‌های پایانی این ادوپرفیوم زنانه، برخلاف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی، ترکیبی از نت چوبی و مشک، نت عصاره وانیل و البته نت بخور است. پس از احساس ‌کردن بوی نت‌های پایانی، سبک بالی و شجاعت بیشتری را در وجود خود احساس می‌کنید.


6- عطر تق هرمس Terre d’Hermes Parfume

خرید عطر هرمس الکسیر دس مرولیس

عطر مردانه فوق با رایحه ای چوبی و رایحه ای ادویه ای در سال 2009 توسط جان کولد الانا ساخته و روانه بازار شد.

عطر نام برده بسیار مورد استقبال و پسند آقایان قرار گرفت و با قاطعیت می توان گفت این محصول جزو یکی از پرفروش ترین عطرهای چند سال اخیر بوده است.

عطر تق استعاره است از موادی که رایحه ی خاک و ریشه های معطری که از آن می روید

و همین امر بر بوی خوش و دلنشینی آن می افزاید که از پخش بویی بالا برخوردار است و قطعا می تواند یکی از گزینه های خرید برای آقایان با وقار باشد.

ساخت این عطر مردانه خوشبو که از کیمیاگری خاصی که رایحه ی چوبی است برخوردار است.

بیشتر از این محصول توسط افراد خاص جامعه و چهره های شناخته شده استفاده می شود.

7- ادوپرفیوم کریستال نویر ورساچه (Versace Crystal Noir EDP)

خرید عطر ورساچه کریستال نویر

آنتونی لی (Antoine Lie)، عطرساز شناخته شده برند ایتالیایی عطر و ادکلن ورساچه، عطری گرم، شیرین، تند و جذاب را کرد، که کمپانی ورساچه با معرفی و عرضه آن در سال ۲۰۰۴ نگاه و توجه علاقمندان زیادی را به سوی برند خود بازگرداند. جهت مشاهده قیمت عطر ورساچه و خرید می توانید از سایت ما دیدن نمایید.
 
این عطر ساز معروف، به عنوان طراح خلاق و نوآور برند ایتالیایی گوچی نیز شناخته می‌شود و در نمایشگاه اکسپو برنده بهترین طراحی ظاهری شده است. نوآور بودن او با توجه به خوش دستی و ظاهر تلفیقی کلاسیک و مدرن ادوپرفیوم کریستال نویر ورساچه بسیار مشهود است.
 
کریستال نویر ورساچه، از زمان ورود به دنیای عطرها در سال ۲۰۰۴ تا به امروز، طرفداران زیادی دارد و هنوز هم به عنوان امضای عطری زنان جوان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عطر مجلل از خانواده ورساچه، یکی از بهترین ادوپرفیوم‌های زنانه است و توجه بسیاری از زنان و همچنین مردان را به خودش جلب می‌کند.
 
کریستال نویر، در واقع یکی از بهترین ادوپرفیوم‌های شرقی گل‌دار از بین تمام عطرهای شرقی گل‌دار تولید شده در برندهای شناخته شده، به شمار می‌رود. و به دلیل طبع گرم و شیرینی که دارد، برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان توصیه می‌شود.
 
ورساچه کریستال نویر، به شدت همه پسند است و اغلب افرادی که این عطر را با نام ورساچه بنفش  نیز می‌شناسند، آن را می‌پسندند. این ادوپرفیوم، ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و وقتی از آن استفاده کنید، به احتمال زیاد با ورود به هر جمعی، افراد نام عطرتان را خواهند پرسید و رایحه عطر شما، توجه اطرافیان را حسابی جلب خواهد کرد.
 
این عطر زنانه مناسب استفاده در روزهای سرد سال، مجالس غیررسمی و اتاق خواب است. البته، از نظر منطقی، عطرهای مخصوص شب نباید ماندگاری بالایی داشته باشند، اما این عطر به دلایل دیگری، می‌تواند به عنوان یکی از عطرهای شبِ موجود بر روی میز آرایش شما، مورد استفاده قرار گیرد.
  
رایحه ادوپرفیوم کریستال نویر از برند عطر ورساچه، رایحه‌ای سه وجهی است. رایحه سه وجهی، رایحه‌ای است، که از نت ابتدایی تا نت نهایی عطر، شاهد سه شخصیّت متفاوت از آن هستیم. البته این عطر دارای رایحه متعادلی است و هیچ کدام از نت‌های آن، در حالت غالب یا مغلوب نیستند.
 
Versace Crystal Noir دارای رایحه‌ای گرم، شیرین و تند است. این عطر در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار دارد و ترکیب نت‌های آن بسیار اعتیادآور است. با اسپری‌کردن ورساچه کریستال نویر روی پوست و محل نبض‌تان، رایحه تند و گرم زنجبیل، هل و دانه فلفل را احساس خواهید کرد. این ترکیب، شادی و هیجان را در شما بیشتر می‌کند. 
 
پس از مدتی نت‌های میانی از راه می‌رسند و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌های میانی ترکیبی شیرین از گل‌های گاردنیا، صد تومانی، شکوفه پرتقال و میوه نارگیل است. این نت‌ها تمرکز و انرژی مثبت شما را بالا می‌برند. 
 
در ادامه و با گذشت مدت زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه می‌رسند و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها ترکیبی حرفه‌ای از چوب صندل، مشک و کهربا هستند و آرامش و تعادل روحی و جسمی را به شما هدیه می‌دهند.

8- ادوپریوم کارولینا هررا گود گرل گلوریوس گلد کالکتور (Carolina Herrera Good Girl Glorious Gold Collector EDP)

خرید عطر کارولینا هررا گود گرل گلوریوس گلد کالکتور

کمپانی لوکس و آمریکایی عطر کارولینا هررا در سال ۲۰۱۶، عطری شیک و منحصر به‌فرد را با نام گود گرل (Good Girl) به بازار عرضه کرد. این عطر در شیشه‌ای به شکل یک کفش پاشنه‌دار به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی شد و نمادی از یک دختر شیک و امروزی است که با کفش‌های پاشنه بلند خود، در یک شهر بزرگ قدم می‌زند. او در اوج غرور و استقلال، تمام شهر در زیر قدم‌های محکم و قدرتمند خود به لرزه درمی‌آورد و جذابیت و گیرایی وصف ناپذیری دارد.


 پس از تولید بسیار موفق این عطر زنانه گود گرل، کمپانی آمریکایی کارولینا هررا فلنکرهای متفاوت‌تری را عطری نسبت به نسخه اولیه به بازار عرضه کرد که ادوپریوم گود گرل گلوریوس گلد کالکتور یکی از آن‌ها است. این عطر زنانه در سال ۲۰۱۹، به دستان کاربلد و هنرمند عطرسازی به نام لوئیس ترنر (Louise Turner) برای این کمپانی محبوب و پرطرفدار طراحی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.


این ادوپرفیوم زنانه خوشبو، در واقع یک سمفونی رنسانسی باشکوه، گرم و ملایم از آکوردهای شیرین و ترکیب گل مریم و رز، پرالین و پوست میوه کاکائو است، که با وجود رایحه تیز و شیرین‌تر نت‌های چوبی و ترکیب ریشه گل زنبق با دانه تونکا، بسیار غنی و چشمگیر شده و پوششی گرم برای فصول سرد سال؛ خصوصا پاییز است.


هنرنمایی روغن‌های گلی در کنار نت‌های نام‌برده، درتقابل با یکدیگر طبعی گرم برای این عطر خلق می‌کنند و درنهایت رایحه عطر در گروه بویایی شرقی گل‌دار طبقه‌بندی می‌شود. گود گرل گلوریوس گلد کالکتور، نماد زنی جسور و پُرجنب‌وجوش است که با صدای خش‌خش برگ‌ها در زیر کفش‌های طلایی رنگش، خیابان‌های سرد پاییزی و نارنجی شهر را به تسخیر خود در می‌آورد.
 
در لحظات اول پس از اسپری کردن این عطر زنانه بر روی لباس، پوست و محل نبض‌تان، رایحه‌ای دلنشین از نت‌های بادام و قهوه در هوا پخش می‌شود. این ترکیب گرم، حس شادی، سرزندگی و توانمندی را در فضای اطراف شما منتشر می‌کند. 


 پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، نت‌های میانی از راه می‌رسند و به جای نت‌های آغازین شروع به ظاهر شدن می‌کنند. این نت‌ها ترکیبی جذاب و غلیظ از رایحه نت‌های دل‌انگیز روغن‌های گلی شامل نت گل مریم، گل رز، ریشه گل زنبق، شکوفه پرتقال و گل یاسمن سفید است. رایحه گلی این نت‌ها، طراوت و انرژی مثبت فراوانی را در وجودتان بیدار می‌کند. 


 و درنهایت با گذشتن از رایحه اصلی و میانی عطر، به نت‌های پایانی در انتهای هرم بویایی این ادوپرفیوم زنانه می‌رسید. این بخش از عطر با وجود نت‌های پرالین، پوست میوه کاکائو، دانه تونکا، وانیل، چوب صندل، چوب کشمیر، چوب سدر و نعناع هندی، رایحه‌ای چوبی و شیرین را خلق می‌کنند. این رایحه، تعادل روحی بسیار زیاد و اعتماد به نفس مطلقی را در وجود مصرف‌کنندگان و در روحیه اطرافیان‌شان ایجاد می‌کند.

9- ادوپرفیوم جورجیو آرمانی (Giorgio Armani Code Cashmere EDP)

خرید عطر جورجیو آرمانی

در سال ۲۰۱۷ کمپانی ایتالیایی عطر و ادکلن جورجیو آرمانی، محصولی دیگر از سری عطرهای کد را بعد از ۱۰ سال به دنیای پایان‌ناپذیر عطرو ادکلن زنانه معرفی و عرضه کرد. اما ادوپرفیوم جورجیو آرمانی کد کشمیر را می‌توان غلیظ ترین فلنکر زنانه کد در میان آرمانی کدهای ارائه شده تا سال ۲۰۱۷ دانست.


دو عطر ساز مطرح و معرف جهانی به نام‌های کارلوس بنایم (Carlos Benaim) و دومینیک روپیون (Dominique Ropion) این عطر را با به‌ کارگیری عناصر ناب و حساسی همچون روغن یاسمن سفید، بادام و چرم، برای طرفداران برند همیشه محبوب جورجیو آرمانی طراحی کردند تا بار دیگر امتیازی افتخارآمیز برای این کمپانی باشد.


در ترکیب این عطر، آکوردهای غالب گلی و بادام در کنار آکوردهای چرمی و پودری، دائما با یکدیگر در تعامل و تقابل هستند و در نهایت رایحه‌ای گرم و شیرین را به وجود می‌آورند که فکر و ذهن فرد مصرف کننده را به تداعی و یادآوری خاطرات زیبا و دلنشین دوران گذشته دعوت می‌کند. اما رایحه محوری این ادوپرفیوم زنانه روایتی عاشقانه و مملو از تضاد‌های درونی است که با نت‌های نافذ و گیرای  گل یاسمن سفید و شکوفه درخت پرتقال شروع می‌شود و از همین جهت در گروه بویایی شرقی گل‌دار قرار می‌گیرد.

ذات گرم عطر کد آرمانی، بیشتر با هوای رو به سرما و نمناک پاییزی سازگار است و برای استفاده روزمره در خارج از خانه یا جمع‌های دوستانه و خانوادگی انتخاب بسیار شایسته‌ای است؛ چراکه ناخودآگاه شما و دوستان‌تان را به یاد دوران خاطره‌انگیز گذشته و بازی‌های کودکی روی تاب حیاط مدرسه در اوایل مهر می‌اندازد. 
  
با اسپری کردن مقداری از این ادوپرفیوم زنانه روی نواحی نبض‌دار گردن یا لباس‌تان، ترکیبی از نت‌های گل‌دار و دل‌انگیز گل یاسمن سفید  شکوفه پرتقال را استشمام می‌کنید. بوی هوس‌انگیز و دل‌نشین این نت‌ها از همان اولین لحظات، حسی سرشار از رویاپردازی و تعلق خاطر به زیبایی‌های دنیای اطراف‌تان به همراه آرامش مطلق را در وجود شما سرازیر می‌کند.


 پس از مدتی نت‌های اولیه شروع به کم‌رنگی و محو شدن می‌کنند و جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. رایحه نت‌های میانی در قلب هرم بویایی این ادوپرفیوم زنانه، اصلی‌ترین ترکیبی هستند که پایه و اساس عطر را می‌سازند و از تلفیق هنرمندانه و دل‌نواز نت‌های گلی پودری ارغوان و گل زنبق در کنار بوی نافذ بادام تشکیل شده است. این ترکیبی نرم و مخملی عواطف و احساسات درونی‌تان را به تسخیر خود در آورده و احساس هیجان و شادابی فراوانی را به شما منتقل می‌کند.
 
و سرانجام در لحظات آخر اسپری عطر، نت‌های میانی ناپدید شده و نت‌های پایانی خیلی آرام و یواش به جای آن‌ها پدیدار می‌شوند. رایحه پایانی این عطر زنانه برخلاف نت‌های گل‌دار قبلی؛ از کنار هم قرار گرفتن نت‌های چرمی، چرم جیر، نعناع هندی و نت بخور تشکیل شده که ترکیبی تقریبا گرم‌تر را در لحظات آخر به‌وجود می‌آورند. ترکیب نت‌های پایانی به دوام و پخش بوی بیشتر عطر کمک می‌کنند و استشمام رایحه آن‌ها قدرت تمرکزتان را بیشتر کرده و به مراتب احساس دوستی و صمیمیت بی‌پایانی را در وجودتان زنده می‌کند.

پرفیوم باربری مای باربری بلک