چه عطری می تواند شما را از دیگران متمایز سازد؟ درهنگام انتخاب عطر مناسب به جز سلیقه ی شخصی تان چیزهای دیگری نیز وجود دارد که باید به آن ها توجه ویژه نمود.
یکی از عوامل مهم در انتخاب عطر مناسب تغییر فصول است. شما احتمالا می دانید که دما تاثیر قابل ملاحظه ای روی نحوه ی درک بوی عطرها دارد. برای مثال آب و هوای گرم رایحه ی عطر را تشدید می کند، در صورتی که در هوای سرد عطرها کمتر تبخیر می شوند و بنابراین بوی ملایم تری یه مشام می رسد. بنابراین در هنگام انتخاب عطر یه گرما و سرمای هوا توجه نمائید.
چگونه می توان عطر مناسب فصل گرم را انتخاب کرد؟
برای انتخاب عطر مناسب فصل گرم باید همواره نکات ذیل زا مدنظر قرار داد.
۱- عطر خنک و در عین حال ملایمی را انتخاب کنید:
تابستان به دلیل گرم بودن هوا مخالف عطر تند است، از این‌رو باید عطری را انتخاب کنید که در عین خنکی، دارای بویی بسیارملایم باشد. وقتی در جمعی قرار می‌گیرید این عطر باعث آرامش و عوض شدن حال و هوای اطرافیان تان می‌شود. بوی تند عطربا عث ناراحتی اطرافیان و دوستان شما خواهد شد.
۲- عطری با بوی گل های بهاری
عطر میس دیور و لالیک لامور جزء بهترین و خوشبوترین عطرهایی هستند که با داشتن رایحه سرد وشیرین مناسب فصل گرم بوده و تداعی بوی شکوفه های ، رز ونرگس و نیلوفر را برای اطرافیان مجسم می کند.
۳- عطری با بوی میوه‌ها
عطرهایی که بوی میوه مخصوصا مرکبات می‌دهند، عطر مناسب فصل تابستان هستند. معمولا مرکبات مانند نارنج و پرتغال، گزینه‌هایی هستند که با کمک آن می‌توانید در فصول گرم سال معطر باشید.پیشنهاد ما به شما عطر هپی کلینیک و ورساچه صورتی می باشد.
۴– استفاده از اسانس‌های ترکیبی
عطرهایی که دارای اسانس ترکیبی می باشند گزینه مناسبی برای فصل گرما هستند.عطر های دولچه گابانا با رایحه شیرین و خنگ بوی نارنج و عنبه هندی را برای شما تداعی می کند.
5- انتخاب عطر از محل های معتبر
سعی کنید عطر خود را از جایی تهیه نمائید که دارای مرجع معتبر می باشد عطر اکسیژن افتخار دارد عطرهای معتبر شرکت پایان فرانسه را در اختیار شما قرار دهد.